Hey, I made it!

Gissa vem som har körkort? :D Jo JAAAAG! Jippiiii... har inte varit såhär lycklig på jag vet inte hur länge, eller ja.. såklart är jag ännu lyckligare med min älskling men inte på samma sätt :)

Ojoj... är så sjukt glad alltså :)

Ska skjutsa syrran till kvantum nu, sen hem till henne.

Imorgon jobb 07.30 till 13.00. Sen ska jag, michaela och malin fara och sola nånstans, sen blir det stan på eftermiddagen och shoppa loss. Kan ju säga att jag blev mer än nöjd när jag fick se mitt löne spec idag..

Livet leker :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Är du intresserad utav billigt höstmode?

Då borde du kolla in mitt senaste inlägg!

hoppas att du hittar något som faller dig i smaken! :)

Kram/L

2008-07-24 @ 22:08:06
URL: http://zels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0