Fest idag igen!

Hejhopp! Är inge bakis alls idag, skönt som tusan :) Jag och älsklingen sov tills klockan var kring 12.15 tror jag.. då åt vi lite lunch med hans föräldrar + farbror och sambo från Norge som är här och hälsar på :)

Nu är jag hemma bara och tänkte kanske laga nå mat åt mig, mamma och pappa :) Var längesen jag lagade mat.. men det är för att jag jobbar oftast så då hinns det inte riktigt med :P

Kring 5-6 tiden kommer Michaela hit, vi ska fixa till oss tillsammans och sen ska vi nog till Mia där vi ska vara några tjejer och festa ikväll :) Sen blir det nog utgång, synd bara att det är från 23 på alla ställen.. men det brukar lösa sig så det är nog inga problem ;)

Hade iallafall riktigt kul igår.. bästa kvällen på länge! Vi kom hem kring 4-tiden till alex.. slocknade kanske kring 5 eller nåt :)

Nu ska jag laga mat och sen ta en dusch!

Puss

Älskar dig gubben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0