fest idag igen..

Igår var det som sagt utgång, kanske inte roligaste kvällen jag varit med om meeen.. så är de ju ibland också :P Man kan ju inte ALLTID ha kul, eller? :p

Vaknade hos alex vid 11 i morse, kring halv 1 eller nåt for vi till stan och plockade upp emma och kero, sen for vi och åt pizza.. ja den satt verkligen fint, behövdes kan jag säga :P ska ju orka med ikväll också.. menmen, :) sen for jag och emma och köpte godis, och hem hit till mig och såg satc.. efter en stund kom frida förbi, och dom for nyss härifrån. jag har just vart och köpt hårspray, så man kan se ut som folk ikväll.. hah :P ska slå in emmas presenter nu och sen ska jag börja fixa mig.. :) hoppas på en kul kväll!

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0