Det är soligt idag!

God morgon! Eller iofs har jag redan varit vaken 2 timmar, sen älskling for på jobbet :P Kunde inte somna om..var så jääkla varmt i rummet. Har suttit och sett på tv fram tills nu iallafall..Nu ska jag gå ut och lägga mig och solaaaa :) Tänk vad mycket brunare jag var förra året än i år, fast då jobbade jag ju knappt.. nu jobbar jag ju nääästan varje dag :P Menmen, det blir cash..nästa fredag,ojoj:)

Börjar jobba kl 15..slutar 20.30 och inte 21.30 som jag trott. Skönt då slipper jag vara ensam 1 tim där på slutet, det är läskigt :P Speciellt efter vad jag fick höra igår..iiih!

Nee nu ska jag skära upp lite vattenmelon och fylla vattenflaskan sen lägga mig och sola:) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0