1 år och 3 månader :)

Gomorron!! Torsdag idag, fortfarande ledig..ojoj så skönt :)

Igår var vi ut en sväng.. jag, älsklingen, tomas&cissi.. vi var bara på chillout ett tag och drack litegrann, sen knallade vi hemåt kring 1-tiden :) Alex började ju jobba 8.30 i morse, och det var tänkt att jag, mamma och pappa skulle åka iväg där kring 9 snåret till några bekantas stuga långt bort åt fanders :P Bara över dagen alltså.. meen nu ska vi åka efter 12-tiden istället, för dom skulle tydligen bjuda på middag osv osv :) Så ja.. nu sitter jag här och är rastlös. Tänkte ta och göra nån bra frulle, sen hoppa in i duschen och putsa till mig litegrann.


Förövrigt så har jag och hjärtat varit tillsammans 1 år och 3 månader idag, helt underbart tycker jag :) Jag älskar dig mer än allt hjärtat mitt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0