The man who can't be moved

Hej! Sorry för dålig uppdatering idag, men jag har hängt med malin hela kvällen :) Vi började med att trycka en pizza på palma, sen blev det godis och lite tvtittande, och mycket prat såklart :P Tror inte vi hade en enda tyst minut, haha!

Sitter hos älsklingen nu iallafall, fick skjuts med malin och danne hit.. jäkligt snällt med tanke på att det är en bit :D Alex, jesper och johan spelar xbox så jag passar på att nörda och läsa lite bloggar under tiden :) Hoppas bara dom har spelat klart snart, för dom ockuperar sängen och jag börjar känna mig trött!! :P Har just druckit en kopp kärleks té iaf :) Nu ska jag mysa lite med lilleman och kika lite tv! I morgon är det skola från 12 till 17, sen plugg plugg plugg!

Pussar.


Kommentarer
Postat av: Emma

vad mysigt med kärleksté min lilla sälmamma ;)

2008-12-11 @ 13:38:57
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/
Postat av: Emma

ps. pizzorna på bilden var ju självklart krilles ;) plus att jag inte hade börjat med mitt nyttiga liv redan då :P

2008-12-11 @ 13:39:39
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0