Stay with me

Tjollahopp! Igårkväll blev det häng med Emma, vi kikade tv och åt pizza :) yummie! tog bussen hem sen, men han bara hem, in i duschen och sen hämtade alex mig, for till honom och skottade lite snö sen somnade vi illa kvickt :) Var helt galet trött i morse när jag skulle upp 07.00.. är inte van att börja 08.15, men skönt att det är jullov alldeles alldeles snart iallafall!:) Slutade kring 13, gick och köpte en julklapp åt mamma, sen gick jag o malin till henne och gjorde en psykologi läxa.. nu håller jag på med lite annat plugg som ska in innan jul :) vilket betyder i morgon!

Ska käka middag nu, sen ta en dusch, på med myskläder och fixa plugget :) sen mysa framför tvn! och vänta på hjärtat som ska spela poker, men sen kommer han hit :) jag saknar han, min fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0