Sick sick sick

Godmorgon! Igår var jag sjuk, och idag är jag frisk. Eller ja, jag var på stan med malin & anna igår.. kände redan innan de att jag inte mådde nåt vidare, men sen under tiden på stan blev det ännu värre så jag for hem istället för att gå omkring där och plågas :P när jag kom hem somnade jag direkt, sov då från 14 till ca 17.. åt sen pyttelite middag, hade inte så mycket matlust, och sen somnade jag igen, från kl 18 till 21 då alex kom och väckte mig. Ja gud jag vet inte vad som var felet, men helt slut måste jag ha varit. Kan ju säga att jag har haft ganska svåra sömnproblem i natt! Har vaknat stup i kvarten hela natten :P Nåja, nu har jag bara lite huvudvärk men det ska nog en värktablett ta bort förhoppningsvis.. är hos älsklingen nu, ska hoppa in i duschen sen ska jag till farfar med pappa, och därefter stan en sväng och hitta något till nyår som är I MORGON :D Måste kila nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0