Rehab

Kan säga att jag är minst sagt bakis idag, jag var inte alls speciellt pigg där kring 7-tiden i morse när jag vaknade till och bara ville spy upp allt jag någonsin druckit :P Då kände jag verkligen inte för att festa ikväll igen, men nu är jag tamejtusan taggad ändå :) Var ändå kul igår, vi var ett stor tjejgäng hos johan först, sen begav sig alla åt olika håll men jag, emma och cissi hamnade på magma iallafall..var kul där :) Har tryckt i mig två laxmackor och ett glas juice för att försöka piggna till och få lite energi, har även tagit en dusch och nu väntar jag på att cissi ska komma hit, vi ska till stan och kika på rean :P som de flesta andra oxå ska antar jag! Sen blir de som sagt party, med emmaa :) hon slutar kl 16 så ska väl till stan då och möta henne och gå och käka nånting, sen fixa oss och sen party :)

Nu ska jag föna håret! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0