Längtan

Hejhopp! Dagen har flytit på bra i vanlig ordning, slutade 16.00 och då var det bara hem och slänga ihop lite middag :) Håller på att städa nu, ska även julpynta litegrann för att försöka få lite julstämning i kroppen :) Fast vi får väl se hur det går med den saken, med tanke på att jag inte är hemma speciellt ofta :P Har varit hos alex nu 5 dagar i sträck, bara hem någon snabbsväng då & då :) Men så blir det ibland! Förresten så var min morbror här nyss med en motionscykel som vi har fått av honom, haha.. snällt :D Ska prova den ikväll framför desperate hade jag tänkt! Så nu är det bäst jag fortsätter städa och pynta :)




Började plötsligt längta tillbaka så mycket till då vi var i Turkiet i augusti..
bara därför bjuder jag på denna bild, på mig i hotellpoolen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0