keep your love locked down

Goddag, äntligen är juldagen och annandagen förbi så man kan andas ut och börja nyktra till.. haha, nä men allvarligt talat så känns det nästan så :P Känner mig så sjukt sliten alltså! Igår blev det iallafall utgång på cleo, mycket folk och det var faktiskt rätt kul :) Kring 02.30 begav vi oss till tasty för lite nattmat, sen fick vi skjuts förbi mig och hämtade lite saker och sen till alex, slocknade rätt fort vill jag lova :)

Ikväll blir det då bara mys och lugna puckar.. vi funderar på att kanske gå ut och käka nånstans, fast det beror väl på i vilket skick vi är senare :P Nu ska jag iallafall ta en dusch och bara ta det lugnt några timmar... puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0