Julklappstips, tack!

Sådärja, nu är det JULLOV! Känns otroligt skönt och bra, även fast jag har lite skolarbete som ska vara klart just efter jullovet, men det tar jag tag i efter nyår typ :) Nu ska jag bara njuta av ledigheten!

Tänkte vara duktig och städa lite i mitt rum och sätta in alla rena kläder i byrån och garderoben. Ikväll ska jag vara med älskling, känns som evigheter sen men var väl några dagar sen iaf.. saknar honom! vill pussa på han! :)

I morgon blir det julklappsshopping med emma, har ju inte inhandlat en endaste julklapp ännu så det kanske är på tiden då! Men jag vet tamejtusan inte vad alex ska få.. någon som har nåt bra tips på julklapp till pojkvänner? :) och nej, inte kalsonger eller parfym! det är så trist :P

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0