Jul jul strålande jul!

Tjabba! Kom just hem från stan, har sprungit runt i ca 4 tim.. eller den sista timmen bestod av te och tryffeltårta på åhléns :) Mysigt! Gick först med maria och ozzy ett tag, sen stötte jag på emma på åhléns så då gick jag med henne.. hittade faktiskt två julklappar idag, till älsklingen of course :) dom andra är i stort sett avklarade, tack vare syrran som kirrade de idag! Sen blev det som sagt fika, massa mys var det :D Känner ändå att julkänslan börjar infinna sig lite, men det är nog bara för att det har snöat idag, det var julmusik överallt på stan plus att det var miljoners miljader människor överallt! Då känner man verkligen att det snart är jul :)

Nu ska jag snabba mig in i duschen och fräscha till mig, sen fixa mig lite och sen blir det middag hos hjärtat, efter det får vi se.. kanske bio med emma och krille, eller bara vara hemma och ta det lugnt? :) Det återstår att se!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0