I have a feeling..julfeeling!!

Jul jul strålande jul.. ja jag har faktiskt börjat få lite julkänsla :) Känns bra att man för en gångs skull får det! Dock har jag inte köpt EN ENDA julklapp än..dags att börja kanske? :) får ta det till helgen, i veckan har jag inte tid, mycket skola och mycket plugg!

Har iallafall varit på storheden nu i några timmar med malin och anna, dock inhandlade jag bara shampo och balsam :P Eller ja, lite mat slank ner också! Aldrig fel ;) Nu ska jag ta en dusch, sen kl 17 ska jag vara i stan och möta upp emma..vi ska käka middag någonstans, sen hem hit och kika tv eller nåt :D Känns som att det var 100 år sen jag träffade kvinnan! Hon har ju varit bortrest hela helgen också! =(

Nä nu måste jag hoppa in i duschen om jag ska hinna bli klar till kl 5!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra kväll :)

2008-12-08 @ 15:52:14
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0