hej alla nattugglor!

Hejsan... kom just hem, har umgåtts med anna, malin och fanny ikväll.. vi har kikat idol och ätit massa gott till de, sen hämtade vi ryssen och 2 av hans kompisar på f21 och körde dom in till stan :P ska strax hoppa i säng så man tar sig upp någorlunda tidigt i morgon, har en del att göra innan kvällen :) måste bland annat på systemet med alex, fara och sola och handla med emma :) sen hem och fixa i ordning mig och sen är de bara börja parta! vi lär nog ha grymt kul iallafall :D

nu ska jag faktiskt hoppa i säng, och invänta min älskling som kommer från krogen på ett tag :) jag saknar honom!

förresten måste jag bara tillägga att det är fan inte ofta jag är vaken så här sent om jag inte är ute och festar :P brukar alltid vara halvdöd kring 11-tiden :P


nåja .. nattinatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0