Gotta stand my ground even if it rains or snows

Ryggen känns lite bättre när jag har legat ner en stund och vilat, jag tror att det kan bero på att alex säng är så himla mjuk, och vi sover ju oftast där.. inte konstigt då att jag har ont, speciellt när jag har lite krasslig rygg i övrigt också!

Jag njuter iallafall av att jag bara kommer ha en lektion i morgon, mellan 8.15 och 9.35.. sen ska jag och anja göra nån uppgift där vi ska kolla pulsen osv, sen blir det väl dusch och så på hälsans och sen ska jag och älsklingen luncha med malin och danne på olivers kl 11 :) Tänkte springa på stan sen och försöka klura ut vad alex ska få i julklapp! Det är inte de lättaste kan jag säga :P

I morgon kväll blir det då lugna puckar, alex jobbar till 21.15 och om jag känner mig rätt kommer jag vara trött i morgon, är alltid helt slut på fredagar efter att ha stigit upp före tuppen hela veckan! :P På lördag däremot, då blir det party :) Vet inte riktigt vilka vi blir, men iallfall emma och malin vet jag säkert :) sen anja och senan oxå tror jag :) Ja vi ser ju =) Vin ska jag iallafall dricka! ;)

Nääe, nu ska jag lägga mig i sängen och kika lite tv :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0