cleo och invit

Goddagens.. idag är det tredje advent, julen närmar sig med stormsteg! :)

Igår var det ju som sagt fest, började med mat, vin, goda drinkar, sanning och konsekvens och massa tjejsnack hos emma, sedan på nåt vis så försvann malin anja fanny och anna, så då jag och emma kom ut var dom borta, jaha så vi gick mot storgatan och funderade vart vi skulle gå, tillslut gick vi ner på cleo, där det var kanske...10 pers? max!:P haha. så vi hängde bara in jackorna där sen gick vi på invit där vi blev större delen av kvällen, riktigt trevligt och väldigt mycket folk :) sen kring halv 3 eller nåt så knallade vi till max, åt lite nattmat och sen hämtade alex mig :) SKÖNT att slippa ta taxi hem för en gångs skull :) jag somnade då direkt vi kom hem, och vaknade kring halv 10 i morse. kom hem för ett tag sen, ska sätta igång med rättskunskapshemprovet nu som ska in i morgon.. mmm alltid ute i sista sekund i know;) haha.. funderar på att dra och köpa mig en fet godispåse så man orkar hålla på med detta i några timmar.. vet dock inte om jag är körklar ännu? men äh, det får jag fan vara :P

Puss!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0