Can't live without you

Känner mig som fridfull inombords även fast jag har 1000 saker och lite till att göra! Jag känner mig lycklig :) Jag har världens bästa pojkvän, en underbar familj, goa vänner och vad mer kan man önska sig? :) Hoppas denna känsla kan hålla i sig ett tag! Behöver jag säga att jag längtar till julen? :) Kommer bli SÅ mys! Sen troligtvis Norge på nyårsafton.. mysmysmys! Jag längtar verkligen :D

Nu blir det lite ios-plugg, sen ska vi baka lussebullar här hemma, men först och främst ska jag faktiskt ta mig en dusch!

Puss puss puss!






Det är nästan 2 år sen dom här bilderna togs, just innan vi blev tillsammans :)
Älskling, du är det bästa jag har :) Du betyder allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0