Du gör mig lycklig.

Baby you still know how to lose my mind,
and after everything that we've been through it still feels right,
and now I know that I can't
picture living my life without you,


Godkväll! Har just städat rummet och druckit en kopp te :) Ska lägga mig i min renbäddade säng och gå igenom allt preparation material vi har fått inför Engelska B nationella i morgon :P Känns tungt, men men.. skönt att kunna pricka av en sak från "att göra innan sommaren" listan iallafall!

Saknar alex otroligt mycket.. okej, jag har ju träffat honom idag och pratat i telefon med honom säkert 10 ggr. Men, det känns precis som när vi blev tillsammans för 1 år och 18 dagar sen - Jag är helt galet kär :) Saknar honom varje minut jag inte har honom vid min sida! Min kärlek, min bästa vän.. mitt allt :) Du är bäst älskling! ;)

Nu ska jag som sagt krypa ner i sängen och förbereda mig inför morgondagens bravader.. :)


Förövrigt längtar jag obeskrivligt mycket tills den 15 maj, ska bli så kul att få åka dit igen!! :D Jag trivs verkligen som fisken i vattnet där. Underbart är det :) jajjemän!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0