Bakislördag!

Goddagens! Skönt med lördag, dock har morgonen inte varit den bästa men det är smällar man får ta! :P

Hade otroligt trevligt igår iallafall till en början :) Vi var hos min syrra tills någongång vid 21, då knallade vi några gator bort till en fest där bla. emma och linda var. Kul! :) Sen vid 23 eller något tog vi alla som var där taxi till cleo. Var riktigt trevligt där, dock tog dom in lite vääl mycket dricka så det är inte konstigt att man mår lite halvkasst idag! ;) Nåja.. blev lite tjorv där mot slutet så det slutade med att jag gick till syrrans lägenhet och sov där.

I morse vaknade jag vid 9 eller något, så fanns det typ ingen mat i lägenheten så jag fick svälta tills alex kom och hämtade mig :) Vi for och köpte en hamburgare och sen for vi till storheden och kikade lite :)

Ikväll blir det då lugna puckar för min del! :P Älsklingen ska ut och festa, men jag stannar hellre hemma med en godispåse och en bra film idag faktiskt! :P Nää nu ska jag ta mig en dusch och sen ladda in bilderna från igår på datorn.. Råkade se att jag och emma hade hamnat på en vimmelbild också, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0